Denaihati Sumber Inspirasi aynoranur.com

As-salam,

Saya sebenarnya seorang blogger yang tak glamour dan memang saya senang menjadi seorang aynora nur (gabungan nama saya dan ayahanda tercinta) yang biasa pada pandangan mata orang biasa macam kita. Saya seorang pembaca tegar, saya seorang yang suka berkongsi dan saya tidak kisah orang lain mengambil entri dalam blog saya ini.

Tetapi ada sesuatu yang mendorong saya menjadi saya seperti hari ini terutamanya dalam dunia blogging. Kalau anda nak tahu saya amat menggemari bahan tulisan yang ditulis oleh DENAIHATI. Bacalah apa sahaja di blognya, kita akan jumpa pengakhir cerita yang indah. Maksud saya penilaian DENAIHATI mengulas sesuatu isu/kontroversi atau sebagainya sangatlah seimbang. Bukan semua blogger boleh dan mampu berbuat begitu.


10 sebab mengapa DENAIHATI menjadi sumber inspirasi aynoranur.com


  1. Nama blog yang begitu rendah hati, humble "DENAIHATI"
  2. Tagline yang membawa makna besar - Hidup Untuk Memberi
  3. Tulisan yang padat dan relevan
  4. Pemurah dan suka membantu blogger lain
  5. Bahasa blog yang bermutu
  6. Tidak sombong walaupun sudah terkenal secara global, masih sudi memberi komen pada blog orang lain
  7. Template blog yang ringkas dan cantik
  8. Program insentif backlink memberi peluang membuat pendapatan sampingan kepada blogger lain
  9. Banyak panduan dan informasi berguna
  10. Blog luarbiasa dari orang biasa macam kita. Denaihati sumber inspirasi!! 

  
Saya seorang silent readers kepada beribu blog di luar sana tetapi dalam banyak-banyak blog di Malaysia, saya merasakan DENAIHATI yang paling outstanding di mata saya. Semoga kesabaran, keteguhan dan perjalanan panjang DENAIHATI dapat terus 'memberi' kepada kami.


p/s: Tidak salah meniru orang pandai yang berjaya kerana belum tentu kepandaian itu boleh membawa kejayaan kepada seseorang...

Comments

Popular posts from this blog

Cara Hilangkan Hanyir Udang Ketika Memasak

Senarai Kod Warna Untuk Blog Blogspot

Doa Doa Dari Asmaul Husna 99 Nama Allah ~ Bahagian 1